loading...
_-_-_ تراختور _-_-_
دیار بازدید : 10 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

مصدوميت کياني جدي نيست
90: مهدي کياني در اواخر تمرين ديروز دچار يک مصدوميت جزئي شد و از ادامه تمرين بازماند. او روي يک تکل مصدوم شد که البته به نظر نمي‌رسد مشکل خاصي باشد. او با ترک تمرين يخ درماني کرد تا بتواند از امروز در کنار ساير سرخپوشان تمرين کند. کياني يکي از بازيکنان سختکوش و متعصب تراکتور است.

پرشورها در لشکر هم هستند
90: با وجود آنکه زمين تمرين لشکرعاشورا از نظر جايگاه تماشاگران وضعيت مناسبي ندارد و فاقد سکو است اما اين موضوع هم سبب نمي‌شود هواداران تيمشان را تنها بگذارند. ديروز هم هچون تمرينات اخير، حدود 500 تماشاگر از تمرين تراکتور ديدن کردند. پرشورها در جريان اين تمرين بارها سرخپوشان را تشويق کردند. نکته ويژه اين است که هواداران در کمپ باشگاه از جايگاه قابل قبولي برخوردارند و با آماده شدن اين مجموعه راحت‌تر کنار تيمشان خواهند بود.

رضايت مولايي از فخرالديني
90: پزشک تراکتور از وضعيت بهبودي ميلاد فخرالديني راضي است. مولايي مي‌گويد:« ميلاد وارد ماه پنجم درمان خود شده است و بعد از عمل جراحي موفق تمرينات ميداني خود را آغاز کرده است. با پيشرفتي که اين بازيکن در روند بهبودي خود داشته پيش‌بيني مي‌کنم 6 تا 8 هفته ديگر بتواند خود را به تمرينات گروهي تيم بازگرداند.»
او در مورد اينکه فخرالديني چه زماني براي حضور در ميدان آماده مي‌شود مي‌گويد:« اين در اختيار کادرفني است و ما 8 هفته ديگر ميلاد را به آنها تحويل مي‌دهيم.»

مذاکره وکلاي ايراني با مديربرنامه‌هاي لوپز در پرتغال!
90: به درخواست باشگاه تراکتورسازي شماري از وکلاي تهراني که به پرتغال سفر مي‌‌کنند ماجراي لوپز را هم پيگير مي‌شوند.
باشگاه تراکتورسازي مدعي است که لوپز،بازيکن پرتغالي فصل پيش اين تيم،با باشگاه قرارداد دارد و بايد برگردد.لوپز تاکنون به اين درخواست جواب نداده است از همين رو مديرعامل تراکتورسازي از گروهي از وکلاي تهراني که قصد سفر به پرتغال را دارند خواسته است تا با مديربرنامه هاي لوپز نيز ديداري داشته باشند و موضع تراکتورسازي را به وي اعلام کنند.
 

درگيري در تمرين بود نه رختکن
90: اين روزها سر و صداي زيادي بر سر کتک کاري برخي بازيکنان تراکتورسازي در فصل قبل به راه افتاده است. گفته شده مرتضي اسدي کاپيتان فصل پيش تراکتور لوپز را کتک زده است. البته در خبرها آمده بود، اين اتفاق در رختکن افتاده که در همين خصوص با چند بازيکن تراکتور صحبت کرديم. يکي از بازيکنان که نمي‌خواست نامش فاش شود به 90 گفت: «بله، اين اتفاق فصل پيش افتاده و دروغ نيست! يک روز سر تمرين اسدي و لوپز کتک کاري کردند و اين درگيري در رختکن پيش نيامد.»

اسدي: انگار يک هيولا کاپيتان تراکتور است!
90: مرتضي اسدي مي‌گويد: ما يک بار در رختکن دعوايمان شد و من به سمت لوپز حمله کردم که بزنمش اما نتوانستم اين کار را انجام دهم. وي ادامه مي‌دهد: اگر کسي من را نشناسد فکر مي‌کند که يک هيولا کاپيتان تراکتورسازي است. مگر من پدرخوانده تراکتورسازي هستم که اين کارها را انجام بدهم؟ براي بعضي‌ها متاسفم که آبروي افراد را به اين راحتي از بين مي‌برند.
اسدي درباره اينکه سرانجام براي فصل جديد چه شماره اي را برتن مي‌کند، مي‌گويد: قرار بود 88 را بپوشم اما مثل اين که از نظر قانوني مشکلي دارد. شايد اگر نتوانم 88 بپوشم 23 را مي‌پوشم.
 

کريميان: مي‌خواهم کمتر حرف بزنم
90: مهدي کريميان بازيکن کم حاشيه تراکتورسازي قصد دارد بدون سرو صدا فصل را شروع کند به همين خاطر خودش را ممنوع‌المصاحبه کرده است. ديروز تماسي با او داشتيم که ضمن عذرخواهي به ما گفت: فعلا نمي‌خواهم مصاحبه کنم و تا شروع ليگ حرف نمي‌زنم. او قصد دارد بعد از آغاز ليگ هم هفته‌اي يک بار مصاحبه کند. کريميان مي‌خواهد با تمرکز بالا خودش را براي حضوري قدرتمند در ليگ آماده کند. او که ارتباط خوبي با رسانه‌ها دارد، در حال حاضر اين تصميم را گرفته و مي‌خواهد کمتر در روزنامه‌ها باشد. کريميان فصل آينده رقابت سختي با کريمي و بائو دارد و به نظر خودش براي حضور در ترکيب ثابت نياز به آرامش دارد.

25 درصد قراردادها پرداخت شده
90: از قرار معلوم بخشي از مشکلات مالي تراکتوري‌ها حل شده و اين باشگاه در فصل نقل و انتقالات با معضلي به نام پول روبه‌رو نبوده است. اين را هم خريدهاي تراکتور مي‌گويد و هم حرف‌هاي مديرعامل باشگاه. زيني‌زاده در اين باره مي‌گويد:‌ حدود 25 درصد از مبلغ قراردادهاي جديد بازيکنان را پرداخت کرده‌ايم. اين مبلغ از محل پيش پرداخت قراردادها پرداخت شده که کمتر باشگاهي در ايران موفق به انجام آن شده است. خدا کند روند رضايت بخش مالي باشگاه در طول فصل هم ادامه داشته باشد تا بحران‌هاي فصل قبل تکرار نشود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از کدام خرید تراکتور سازی بیشتر راضی هستید؟(می توانید به بیشتر از یک گزینه رای دهید.)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 39
  • بازدید کلی : 503