loading...
_-_-_ تراختور _-_-_
دیار بازدید : 8 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)
محمد ابراهيمي بازيکن اخراجي فصل پيش تراکتورسازي در حال حاضر بدون مشکل تمريناتش را انجام مي‌دهد. او مي‌خواهد اتفاقات فصل پيش را جبران کند و جزو نفرات فيکس مجيد جلالي باشد. اين بازيکن بعد از بخشيده شدن جريمه‌اش از سوي باشگاه انگيزه‌اي چند برابر دارد تا در فصل آينده خودي نشان دهد. ابراهيمي از بازيکنان قديمي تراکتور محسوب مي‌شود و مي‌‌تواند خيلي خوب از اتفاقات سال گذشته که سر و صدا به پا کرده صحبت کند! به همين بهانه و براي مطلع شدن از اوضاع تراکتور مصاحبه‌اي با ابراهيمي ترتيب داديم که مي‌خوانيد:
90: اوضاع و احوال تراکتور بعد از اردوي تهران چطور است؟
در اين مدت فشار زيادي در تمرينات وجود داشت. بخاطر توقعاتي که از تراکتور مي‌‌رود، تمرينات سنگيني برگزار کرديم.
90: پس هنوز اين تمرينات سنگين ادامه دارد؟
بايد تمرينات پرفشاري داشته باشيم تا در ليگ موفق شويم. در حال حاضر هم بدون سر و صدا کارمان را مي‌کنيم.
90: يک برد، يک مساوي و يک باخت نتايج خوبي در اردوي تهران بود؟
اين اردو براي آمادگي بدني و هماهنگي تيم بود و نبايد زياد به نتايج توجه کرد. البته نتايج هم خوب بود. کادرفني به آنچه مي‌خواست رسيد و از نظر من همه چيز عالي بود.
90: بازي پرسپوليس و تراکتور در ليگ را چطور مي‌‌بيني؟
پرسپوليس تيم خوبي است و سرمربي بزرگي هم دارد. اما با تمام احترامي که براي پرسپوليس قائل هستم بايد بگويم از آنها سرتر هستيم.
90: از چه لحاظ اين حرف را مي‌زني؟ از نظر بازيکنان، سرمربي يا حتي امکانات؟
من کلا اين حرف را زدم. از بازي که مقابل پرسپوليس انجام داديم، چنين برداشتي داشتم. روي همين شناخت اين حرف را زدم.
ما بهتر از پرسپوليس هستيم و در بازي رودررو اين را ثابت مي‌کنيم.
90: در اين مدت توانستي اعتماد جلالي را جلب کني؟
من بايد خيلي خوب تمرين کنم تا کادرفني به من اعتماد کند. من مي‌خواهم بهترين عملکردم را داشته باشم و نوبتي هم باشد، نوبت من است خودم را نشان دهم.
90: پس در باي‌هاي ليگ فيکس هستي؟
آقاي جلالي بايد جواب اين سئوال را بدهد! خودم که دوست دارم فيکس باشم.
90‌: نظرت در مورد حاشيه‌هاي مطرح شده در مورد لوپز چيست؟
خودم مصاحبه را نخواندم اما حرفهايي شنيدم. من زياد باور نمي کنم که او اين مصاحبه را کرده باشد. اگر راست باشد، به لوپز مي‌گويم واقعا برايت متاسف هستم. همين مردم تبريز تو را بزرگ کردند! بوسيدن آرم تراکتور لياقت مي‌خواهد!
90: خودت هم پارسال چند بار جريمه شدي؟
من جريمه شدم و گفتم «اشتباه کردم» من پاي مردم تبريز ايستادم. با اين که جريمه‌ام کردند در اين تيم ماندم. اما همين لوپز از عمد خودش را به مصدوميت زد و بازي نکرد. به هر حال قول مي‌دهم امسال جريمه نشوم.
90: واقعا بازيکنان تراکتور لوپز را کتک مي‌‌زدند؟
ما فوتبال بازي مي‌کرديم نه تکواندو! مگر مي‌شود چنين اتفاقي بيافتد؟
به نظر من لوپز نمي‌‌تواند از هيچ تيمي به غير از تراکتور اينقدر پول بگيرد. مردم تبريز به همه لطف داشتند و اميدوارم اين حرفها درست نباشد.
90: خودت اين فصل براي تراکتور حاشيه درست نمي‌کني؟
نه بابا! چه حاشيه‌اي. پارسال اتفاقاتي افتاد که براي خودم هم خوب نبود. نمي‌خواهم اين مسائل تکرار شود. خدا را شکر با آقاي زيني‌زاده و جلالي هم ارتباط خوبي دارم.
90: تراکتور در اين فصل خوب يارگيري کرده؟
از نظر من هيچ مشکلي نداريم. ما مي‌توانيم باز هم بازيکن بگيريم و تيم با اين نفرات مي‌تواند نتيجه بگيرد. جلالي مربي خوبي است و در ليگ هم خودش را نشان مي‌دهد. ما امسال براي قهرماني مي‌جنگيم پس تيم‌مان براي قهرماني بسته شده است.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از کدام خرید تراکتور سازی بیشتر راضی هستید؟(می توانید به بیشتر از یک گزینه رای دهید.)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 24
  • بازدید سال : 54
  • بازدید کلی : 518